donderdag 9 juli 2015

Nails of the day; LÓreal paris, 624 ...Blue lagoon.



Mijn allereerste gedachten toen ik de naam van deze nagellak van L'0real las, waren Brooke Shields en Christopher Atkins. Deze 2 mensen speelde in 1980 samen in een speelfilm, die gebaseerd was op de roman, geschreven door Henry De Vere Stacpoole. De film werd gemarkeerd als een  "Sensueel verhaal over pure liefde". Veel romantische opnamen zie je in de film, maar ook veel opnamen waarin je de hemelsblauwe lucht zien en de helder blauwe zee....



Als ik naar de heldere blauwe kleur van de lak kijk, waan ik mij wel een beetje in tropische sferen door de uitstraling van de kleur...Deze is heel erg zomers en oog heerlijk fris. Ook de tempratuur op ons balkon werkt daaraan mee, moet ik bekennen.... L'Oreal gaf de nagellak nummer 624 mee. het nummer staat gedrukt in de duidelijk, herkenbare goudkleurige dop van de nagellak.

Eigenlijk ben ik wel een beetje benieuwd naar de dekking van deze helderblauwe lak. Als ik iets later de dop opendraai en het kwastje eruit haal valt mijn mond open. Ik verschiet van kleur en twijfel even aan mijn geheugen en gezonde denkvermogen. Ik sta op, breek haast mijn nek over een pootje van mijn stoel,ga naar binnen en rommel even in mijn lade...Nee met mijn denkvermogen is niets mis, met mijn geheugen ook niet....Dit kan niet waar zijn! Dat heb ik weer! Hoe ga ik dit in hemelsnaam gebruiken en een beetje fatsoenlijk aanbrengen?



Tja, wat moet je met een schuin afgesneden nagellakkwastje? Gaat dat lukken? Nu daar kan ik heel kort in zijn...Dat ging wonder boven wonder echt lukken! Als wat het even een soort van proberen en aanvoelen...Nu neem ik aan dat lÓreal niet aan stunt of hindernislakken wil gaan doen, maar dat dit een productfoutje is, dat het kwastje hartstikke schuin afgesneden is....Kan gebeuren...maar echt handig in gebruik is het zeker niet!


De lak dekt echt ontzettend  goed, twee laagjes, dus nee daarover heb ik zeker niets te klagen...het vreemde afgesneden kwastje brengt ondanks zijn rare vorm wel lekker soepel aan ..
En wauw wat is de kleur helder...Amazing!



De nagellak bleef ook lekker goed zitten. Na 3 dagen heb ik hem er afgehaald omdat ik een ander kleurtje op wilde gaan doen, maar chippies zag ik nog niet...wel kleine slijtrandjes aan de uiteinden van mijn nagels,..Maar dat is normaal bij mij....

Ach en dan het kwastje, Tja dat was minder, maarrrr...ook wel een beetje humor. Ik heb zelden zo vreemd naar een flesje nagellak zitten kijken..

Wat vind jij van deze heldere nagellak tint?



19 opmerkingen:

  1. HAHAHAHAHA, ik moest zo lachen om die kwast. Ik zou ooh heel raar naar kijken. Jammer dat ze de kwaliteit van hun product niet bekijken.. maar ja kan gebeuren. Het is overigens wel een hele mooie kleur. <3

    >> www.mayaraesther.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur is dit! HE die kwast is schuin, whahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd de k ik aan de film. Prachtige kleur ook. Heb een groene en door het kwastje werd t een fiasco!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je maar weer wat een kwastje al niet teweeg brengt! Uitdaging om hiermee te kunnen lakken. Is je trouwens goed gelukt! Mooi zoners kleurtje. Ben zelf altijd wel tevreden over de L'oreal lakjes ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooi kleurtje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, zo raar met die kwast! Dat ben ik echt nog nooit tegengekomen! Ondanks het borsteltje, lijkt het me toch een heel fijn lakje. De kleur is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gek van het kwastje! Maar je hebt hem ondanks wel goed aangebracht :) en de kleur is ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kleur <3
    Maar wel grappig dat het kwastje schuin is, heb ik ook nog nooit gezien :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tint zeg, mooie kleur voor de zomer! En wat een bijzonder kwastje :o

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, dat kwastje ziet er inderdaad bijzonder uit. Haha.
    Wel een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kleurtje zeg, vind hem heel fijn voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bijzonder kwastje, zou ik wel eens mee willen werken. Mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen