dinsdag 21 juli 2015

Kruidvat, Fruity Cocktail, peel off masker...



Afgelopen dagen heb ik niet 100 % lekker in mijn vel gezeten. Nu heb ik dat wel eens vaker gehad, tenslotte is niets menselijks mij vreemd. En hoe raar het dan soms ook mag klinken, Dan moet ik altijd even weer de moed en de kracht bij elkaar rapen, om mijzelf een denkbeeldige trap onder mijn kont te geven...Toch weet ik ondertussen dat ik niet alleen mijzelf stevig toe moet spreken, ook mag ik dan best lief voor mijzelf zijn..




Zodoende besloot ik op een zomers warme avond een boek te pakken, heerlijk op het balkon te gaan zitten om te gaan genieten van een Kruidvat, Fruity Cocktail, peel- off maskertje...
Ik moet bekennen, ik ben eigenlijk altijd tevreden over de Huismerk maskertjes van Kruidvat.
Zou dat met dit peel- off maskertje ook weer zo zijn?

De duo verpakking ziet er heerlijk vrolijk uit. Leuk zo, met al die zomerse fruitsoorten....Op de achterzijde staat vermeld dat je door de geuren van granaatappel, cranberry en bosbessen, je jezelf in een beauty resort waant. Dat klinkt niet verkeerd, dacht ik...Ook  reinigt het masker de huid op milde wijze...

Ook staat op de achterzijde natuurlijk ook een lijstje van ingrediënten...Hmmm, ik heb er zelf niet zo een last van maar ik zie wel alcohol en parfum op het lijstje staan...
De verpakking bevat zoals elke keer bij deze maskertjes, 2 verpakkingen met een inhoud van 8 ml. Een ander groot voordeel vind ik de prijs, 99 cent voor deze maskertjes. je zou haast zeggen dat je voor die prijs niet zonder mag zitten...



Het masker zelf is een beetje rozig van kleur. het is een transparante dikkere substantie...Wat ik niet verwacht had, is dat ik de geur niet echt lekker vond.Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar naar mijn idee, rook ik er een ietwat alcohol- achtige geur, boven uit...


 Als ik het masker in een dun laagje op mijn gezichtshuid gesmeerd heb, zie je eigenlijk niet veel van de zachtroze kleur terug. Wel glim ik als een extreem opgepoetste biljartbal...na een paar minuutjes begint het een beetje te tintelen. Dit is niet echt irritantIk laat het maskertje ongeveer een kwartiertje , zoals op de gebruiksaanwijzing vermeld opdrogen...en het er af pulken kan beginnen.. Dit gaat wonderlijk goed. ik haal het masker er haast in zijn geheel in een keer af...Met uitzondering van het gedeelte wat per ongeluk in mijn wenkbrauwen en haargrens terecht is gekomen...Op dat gebied leer ik het echt ook nooit...sjuchttt!



Mijn huid voelt best lekker zacht en fris aan...Ook al vind ik het masker geen echt toppertje op het gebied van de geur. Het masker doet zijn werk voldoende. De prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde...

Welk gezichtsmasker vind jij een toppertje?

14 opmerkingen:

  1. Ahhh gaat t weer een beetje Petra? Rustig aan he. Maskertje ziet er lekker uit. Peel off vind ik geweldig ik trek altijd gekke bekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je jezelf even lekker heb verwend :). Denk goed aan jezelf he!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk gaat het weer een beetje beter? Dit maskertje is zeker wel prima om te gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om jezelf even te pamperen. Knap je altijd van op. Ben zelf gek op algenmaskers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze gaat er bij mij meestal ook heel gaaf af :) voel je je weer wat prettiger?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind zo'n peel off masker altijd raar aanvoelen, ben meer van de traditionele maskers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer van de geur! Al zou ik dit masker sowieso niet snel kopen, want ik hou echt niet van peel off maskers. Ik kan niet tegen dat gevoel ofzo haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ie niet zo lekker ruikt... maar wel fijn dat ie voor de rest wel prima werkt!! :) Nog steeds heb ik nog geen masker geprobeerd.... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je je even verwend, ik vind dit masker erg fijn, heb hem ook een paar keer gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit masker is erg fijn! Heb er ook nog een van liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even lekker een momentje voor jezelf! Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrijwel nooit een maskertje gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé leuk, zo zie ik er altijd uit na een tijdje in de sportschool rond gerend te hebben :') Lijkt wel of je mega zweet hihi. Klinkt als een fijn masker en ben helemaal niet bekend met kruidvat maskertjes. Ik hoop dat het inmiddels alweer wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt goed, alleen jammer van de alcohol geur :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He wat gek van die geur! Had iets mierzoets verwacht op zijn minst. Wel fijn dat ie verder zijn werk doet!

    BeantwoordenVerwijderen