zondag 18 januari 2015

Revlon Colorstay, 160 Sequin

Afgelopen week..toen ik bij Action was, zag ik dat er onder het rek een stukje van een doosje uitstak. Ik ga er helemaal niet stiekem over doen: Ik ben aartsnieuwsgierig. En zodoende moest ik, van mijzelf, toch een klein rukje aan dat doosje geven. Ik wilde weten wat er in het doosje zat. Tot mijn grote verbazing kwam er een gevulde doos met nagellakken van Sally Hansen en Revlon onder uit. Meestal zijn deze dozen bij Action al behoorlijk leeg, maar dit keer had ik echt geluk...




Op zo een moment maakt mijn "hebhehebbespiertje"  behoorlijk overuren. Ik kan net als de meesten van ons, dan niet meer heel zinnig denken. Binnen no- time heb ik  een paar leukerdjes uitgezocht. Meestal als ik er dan een paar minuten over nadenk gaan de meesten van die schatten, dan toch weer terug in de doos. Sorry Jongens, denk ik dan....Ik heb al broertjes en zusjes die wel heel veel op jullie lijken.




De Revlon colorstay 160 Sequin, had nog geen broertje of zusje in mijn lade staan. Zodoende besloot ik hem mee te nemen naar huis. De lak ruikt niet extreem sterk en dat vind ik wel een groot plus punt. Jammergneog dekt hij niet in 2 laagjes en zijn er voor een mooie egale dekking echt 3 laagjes nodig,
Wel droogt hij lekker snel en dan vind ik die 3 laagjes aanbrengen niet echt een probleem.



Ook was het best opvallend dat er pas op de 3e dag  wat chippies afgingen. Eigenlijk is het een behoorlijke uitzondering dat ik een lak 3 dagen draag, dat gebeurt niet vaak. Dan bevalt de kleur mij namelijk heel erg goed. 

Ondanks dat de lak piepkleine shimmers heeft en er best wel enige structuur in de lak aanwezig is, ging hij er ook vrij makkelijk van af met een watje en remover. Dat is ook wel een pluspunt.Tenslotte is het best vervelend als je heel lang bezig bent met je nagellak eraf halen..





Ik ben best happy met deze lak, tenslotte is het een leuke aanvulling op mijn verzameling nagellakje. Ik kijk zeker nu veel vaker bij Action,Deze lak had de leuke prijs van 1 euro. Ook dat is niet verkeerd.

Heb jij al een leuke Revlon , Colorstay nagellak gevonden bij Action?









Als je mee wilt doen aan de winactie , dan kan dit als je hier op de LINK klikt!

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi matellic lakje en goede kwaliteit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik heb deze week 4 lakjes gekocht... kon me niet inhouden! Ze zijn echt fijn.
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Revlon heb ik nog niet ontdekt bij de Action! Het is wel een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit! En absoluut een fijn prijsje! Ik heb er nog niet bij gekeken. (Uit zelfbescherming ;-) ) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat je deze hebt gevonden. Hebbenspiertje! Dies leuk en onthou ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had net hetzelfde toen ik onlangs in Action kwam! Er stond een doos ergens vanachter weggestopt, en verbazingwekkend zaten er heel veel lakjes in. Ook van dit merk. Ik stond echt nog te twijfelen om dit kleurtje mee te nemen, maar tot mijn grote spijt (achteraf) heb ik dat niet gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat tof dat je deze gewoon zo bij Action tegenkwam! Als ik bij de nagellakjes van Action ga kijken liggen er alleen maar lelijke kleuren of van die vieze, lekkende potjes :( Mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een mooie kleur en voor die prijs ook nog eens lekker betaalbaar x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie lakje, ik heb toevallig afgelopen zaterdag ook twee Revlon lakjes meegenomen voor 1 euro! Is toch ook geen geld? Jouw kleurtje is in elk geval ook een hele mooie aanwinst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lak zeg! Wat een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw ja, hersenen in overdrive als je zo'n bak ziet, ik herken het!! En doe precies hetzelfde als jij; pakken en dan het meeste weer terugleggen. Ik mocht er van mezelf twee mee nemen, pastel geel en een donkerblauwe :-) Deze zag ik ook nog liggen, vind 'm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha grappig geschreven :)
    Mooi kleurtje!
    Action is zo leuke winkel <3
    X

    BeantwoordenVerwijderen