woensdag 17 december 2014

Oh So Heavenly: Happy Hands ...

Ik ga er niet omheen draaien, ik ben erg gevoelig voor mooie of leuke verpakkingen. Een aantal maanden geleden kwam ik ergens op het internet een artikel tegen over de producten van Oh So Heavenly. Op dat moment was ik er helemaal niet mee bekend en na even gezocht te hebben via Google kwam ik er toch iets meer over te weten.



Oh So Heavenly is van oorsprong een lichaamsverzorging merk uit Zuid-Afrika. Ze hebben een fijn assortiment producten, zoals bodysprays, badschuim, footbutters, scrubs en nog veel meer heerlijkheden voor je lijf. In Zuid Afrika schijnt het merk behoorlijk populair te zijn. Eerlijk gezegd moet je wel van schokbeton zijn wil je dat niet begrijpen. De verpakkingen zijn super schattig en de geuren heerlijk. 

Ook heeft Oh So Heavenly een heel strikt dierproef beleid. Prettig vind ik dat wel , want er hangt toch altijd , voor bij een nare bijsmaak aan een product als er wel getest is op dieren. 




Toen ik een aantal dagen terug mijn tas met spullen, om buiten in de natuur te fotograferen aan het leegruimen was, kwam dit flesje Waterless Hand Cleanser ook weer uit mijn tas tevoorschijn. Ik heb het een aantal malen gebruikt als ik buitenshuis was en geen gelegenheid om mijn handen ergens te wassen. Wel was ik er toentertijd erg tevreden over.

Het is een heerlijk product wat reinigt, beschermd en de handen voed..Het voelt heerlijk fris en niet vettig aan. De geur is heerlijk, dit product ruikt naar lavendel. En ik moet zeggen het blijft ook erg lang zo geuren...echt prettig!



Natuurlijk is niet alles alleen maar positief. Het flesje is namelijk niet heel erg groot en heeft een inhoud van 60 ml. Ook zijn de producten van Oh So Heavenly niet erg makkelijk verkrijgbaar in Nederland. Jammer genoeg verkopen maar een beperkt aantal DA en Etos Drogisten de producten. 

Wel heeft Oh So Heavenly een Nederlandse webshop. De link daarnaar toe kun je HIER vinden.
De prijzen zijn niet heel erg budget, maar het is ook niet zo dat je direct naar adem hapt als je het ziet staan. Deze Waterless hand cleanser, 3 in 1 kost namelijk € 2,99.


Ben jij al bekend met de producten van Oh So Heavenly?

14 opmerkingen:

  1. Dat klinkt lekker en het product ziet er inderdaad mooi uit. Het kan heel handig zijn voor onderweg. Straks maar eens even op de site kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merk zegt me niks! Maar de verpakking is zeker erg leuk. En wat heb je mooie nagels op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zoiets altijd in mijn tas zitten. Deze klinkt prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lavendel rui,t altijd lekker :) mooie nagellak trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn product lijkt mij dit! Fijne review Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat dit product niet zo makkelijk te verkrijgen is, het klinkt namelijk erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het merk ook nog niet, maar het ziet er goed uit! Ik ben ook gevoelig voor mooie verpakkingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verpakking ziet er echt cute uit! Je kan de grootte van het flesje negatief zien, maar ook positief. Het is makkelijker om een klein flesje overal mee naar toe te nemen, dan zo'n grote fles te moeten meezeulen. Jammer dat dit product niet makkelijk verkrijgbaar is, anders had ik het zeker gekocht. Ik koop nooit online, vandaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een fijn review, de verpakking ziet er echt leuk uit en het product klinkt goed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt erg goed!
    De verpakking is inderdaad schattig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan inmiddels niet meer zonder producten als deze, fijn dat hij ook niet op dieren word getest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hand cleanser is wel fijn voor in je tas en soms is klein dan wel handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had om eerlijk te zijn nog nooit van dit merk gehoord, maar ik ben er nu wel heel erg benieuwd naar. Fijn ook dat het niet op dieren getest is. Ik denk dat ik toch maar eens een keer een kijkje in de webshop ga nemen.

    BeantwoordenVerwijderen