donderdag 3 juli 2014

Mini shopblogje ...

Eigenlijk realiseer ik mij, terwijl ik dit schrijf dat er waarschijnlijk weinig extreem maxi shopblogs zullen volgen van mijn zijde. Simpel weg omdat ik eigenlijk niet echt een gezelligheidsshopster ben...Ik ga pas shoppen als ik iets nodig heb, eerder niet en ik ga ook echt op pad met een Shop lijstje. Zodat ik later niet thuis zit en bij mijzelf denk: getverde getver!...Ben ik nog dit of dat vergeten!..Toch sta ik niet direct bij de kassa nadat ik de spulletjes die ik wilde aanschaffen , bij elkaar gesprokeld heb...Ik kijk wel altijd erg op mijn gemak rond in een winkel...

Kijk je even mee wat ik vandaag buiten mijn lijstje heb gevonden?

Op het lijstje stonden 3 dingen. ..Haarlak was de eerste en nadat ik besloten had dat het de aanbieding van de Etos zou worden, kocht ik daar de Syoss, Keratine, extra strong hold...voor 2, 50. Nu heb ik nog nooit een Syoss product gebruikt , dus ik ben best wel erg nieuwsgierig hoe hij zal bevallen.





Ook stond er op het lijstje een diamantvijl en een pakje wattenschijfjes,...Ik besloot deze te gaan kopen bij de Hema, en betaalde voor Het diamantvijltje 1, 30 en voor de kleine verpakking Face duo...50 cent.




Omdat ik toch in het centrum was besloot ik ook nog even bij H& M te gaan kijken, en tot mijn grote vreugde vond ik daar in de Sale, 2 liquid eyeliners...een blauwe en een lila kleurige, voor 1,- per stuk....Ik ben hier heel blij mee, want ik wilde deze graag hebben , zonder er veel voor te betalen, want ik zal deze niet dagelijks gaan gebruiken...




 

 Ook besloot ik nog even in het rekje te kijken met sierraadjes. Tot mijn verrassing hingen er een 2 tal kettingen die ik geweldig vond voor 1,- per stuk. Ook vond ik een setje van 3 goudkleurige ringetjes voor 1,-..



Zal ik nog even binnen in Hoog Catharijne gaan kijken? bedacht ik mij, ....Ach waarom ook niet. Tenslotte wil ik ook nog een kadootje voor iemand gaan kopen, maar dat hoeft niet speciaal vandaag , maar je weet nooit!....Dacht ik bij mijzelf. terwijl ik in de richting van Hoog Catharijne liep...

Bij Bijou Brigitte vond ik 2 mintgroen/ roze haarklemmen en een zwart metalen ringetje met een felblauw vlindertje, met sparkles op haar vleugeltjes....ik werd helemaal blij toen ik naar haar kleine blauwe vleugeltjes keek en ik werd nog blijer toen ik bij de kassa 3,- in totaal af moest rekenen....




Een van mijn favoriete winkels op het gebied van sieraden is Lucardi....en bij lucardi kocht ik een goudkleurige, elastische armband voor 2,- en een roze etuitje voor sieraden voor 1, 95...




Als ik ietsjes later buiten sta, besluit ik even bij Yoghurt Barn langs te gaan, om een Crazy Cookies te kopen en als ik deze in het zonnetje zit op te eten beslis ik dat ik nog even op pad ga voor de aankomende " In de etalage".....blog.


 
Nu heb jij heerlijk meegekeken met wat ik gekocht heb, maar ik vraag mij nu wel af...
Ben jij ook veel langer weg dan je gepland had?
 
Groetjes,
 
Petra

4 opmerkingen:

  1. wat heb je leuke dingen geshopt.! ben benieuwd naar de eyeliners van de h&m ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen allemaal! Ik ben zelf heel erg benieuwd naar die eyeliners van de H&M en die gouden armband is echt super mooi! xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben stiekem zelf ook een beetje verliefd op de armband......
      dank je wel voor je reactie ...

      Verwijderen
  3. Eigenlijk ben ik, als ik een echte shoppingtrip plan, juist veel sneller klaar dan ik had gepland. Ik ben een snelle beslisser met een hekel aan paskamers. En soms pakt dat dan wat duurder uit dan gepland, dat wel, maar het duurt nooit lang :)
    Leuke klemmetjes ook van Bijou Brigitte, fijne snuffelwinkel is dat. O, en ik wou dat ze ergens bij ons in de buurt een Yoghurt Barn zouden open, ziet er altijd zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen