donderdag 5 juni 2014

Onyx ...

Hehe, eindelijk zijn die ondingen op!...Soms heb je van die artikelen waar je voor betaald maar waarvan je vaak denkt......Sjucht ....had ik maar niet?...Ook ik heb dat echt en natuurlijk telt in mijn geval ook altijd het prijskaartje mee....Heb ik bv vuilniszakken die van een kwaliteit zijn waar je spontaan van gaat huilen en de hele bodem eruit scheurt als je hem uit de bak haalt, dan nog zal ik ze niet snel weg gooien...Geen haar die er over denkt, de zakken gaan niet weg voor ze op zijn....ik stop dan bv 2 zakken over elkaar in de bak en dan maar .....op hoop van zegen....dat als ik hem buiten zet niet de hele trap onder de katten stenen ligt.

De laatste tijd merk ik dat ik mede door een aantal dames , die bloggen op het internet toch wel anders naar producten ben gaan kijken...Ik lees vaker de verpakkingen, maar kijk ook meer of iets mij daadwerkelijk bevalt...Een tijd geleden had ik oog en make up reingingsdoekjes van een bekend merk en eerlijk gezegd bevielen die dingen voor geen meter...Ik had elke dag het idee of ik mijn gezicht af deed met een nat washandje, zo droog waren de reingingsdoekjes voor mijn oog en gezichtsmake up.. ..maar eindelijk waren die ondingen op...en werd de lege verpakking opgelucht naar de prullenbak getransporteerd...en mocht ik heerlijk , van mijzelf weer beginnen aan een merk doekjes waar ik erg blij mee ben...en in dit geval zelfs weer werd.



De naam is veelzeggend,... Onyx...is namelijk een mineraal en heeft Volgens de Esoterie zelfs een bijzonder heilzame werking, tegen misselijkheid, maag en darmklachten en overgevoeligheid...Tja en dat zijn dus dingen, dan gaat er iets kriebelen in mijzelf, er moet gekeken worden of dat ook daadwerkelijk klopt...Dus sta ik in de winkel de verpakking uitgebreid te bestuderen....Overgevoeligheid!...Check: AloĆ« Vera, Vitamine B5 en E, bevat geen alcohol, dermatologisch getest, Hypoallergeen.... Het klopt allemaal bij overgevoeligheid! .....De naam van het product klopt in elk geval wel volgens de Esoterie...

Mijn mond valt open zo een diepzinnig product kan je dus gewoon kopen bij Action voor 79 cent....Ongelofelijk, eerlijk is eerlijk, nu moet ik nog maar zien dat ik dit product net zo veel klasse, als er in de naam steekt, kan geven op een foto....

Petra

1 opmerking:

  1. Oh Petra leuk dat je weer wat hebt geschreven! Ik gebruik deze Onyx doekjes ook (meestal om swatches enz van mijn arm af te krijgen) persoonlijk vind ik ze daar voor fijn werken (voor mijn gezicht gebruik ik ze niet) heel veel succes met het testen! En wat blijft de Action toch heerlijk goedkoop om te shoppen he :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen